Ai cumpărat simplu, returnezi simplu în 14 zile calendaristice
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului.
Pasul 1. Completeaza formularul de retragere din contract de aici
În cazul în care doriți să returnați un produs comandat de pe site, nu trebuie decât să ne comunicați intenția dumneavoastră neechivocă prin email la adresa suport@zenix.ro sau completand formularul de retur disponibil
AICI.
Vă rugăm să ne comunicați datele dumneavoastră complete, adresa la care s-a făcut livrarea, numărul comenzii, produsele pe care doriți să le returnați și prețul acestora, precum și, dacă optați pentru modalitatea de rambursare a sumei plătite în cont, datele de cont în care doriți să vi se ramburseze suma plătită.
În cel mai scurt timp, veți primi prin email o confirmare a înregistrării cererii dumneavoastră de retragere.
Cererea de retragere va fi primită numai dacă respectați termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului la adresa de livrare comunicată cu ocazia plasării comenzii.
Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa : str. Neagoe Basarab, nr. 29, Ploiesti, Prahova, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Sunteti direct raspunzator de returnarea produselor, termenul in care acestea ajung la sediul companiei noastre si plata costului de livrare.
Produsele trebuie sa respecte condițiile de retur de mai jos:
- Produsul pe care îl returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit cu etichetele inițiale intacte și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Nu vor fi acceptate retururile pentru difuzoarele de aromă care nu sunt însoțite de toate accesoriile originale: alimentator, cupă de măsură, capac interior, etc.
- Nu vor fi acceptate retururile pentru produsele care prezintă semne de utilizare sau care se află într-o altă stare decât cea din momentul primirii lor de către client.
- Conform celor menționate mai sus, nu vor fi acceptate retururile pentru difuzoarele de aromă care prezintă miros, urme de ulei esențial sau schimbarea culorii rezervorului de apă ori a capacului difuzorului.
Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. Nr. 34/2014: „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și functionării produselor.”
Vă recomandăm testarea caracteristicilor și funcționării difuzoarelor de aromă folosind apă plată. În cazul folosirii unui ulei esențial asigurați-vă că acesta nu va schimba culoarea rezervorului de apă și că veți putea elimina complet mirosul sau eventualele urme de folosire.
Vă recomandăm păstrarea completă a ambalajului și accesoriilor cu care este însoțit produsul.
Returnarea unui produs fără ambalaj sau fără alte accesorii ale ambalajului, spre exemplu suporți de siguranță / protecție din carton sau polistiren, va duce la diminuarea valorii produselor între 5% și 20%.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Daca produsul sufera deteriorari pentru care consumatorul este responsabil, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Pasul 3. Iti restituim banii sau schimbam produsul
În momentul în care produsul va ajunge la sediul nostru vom verifica dacă respectă condițiile de retur menționate mai sus și vom finaliza returul în funcție de opțiunea dvs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract sau în 72 de ore de la recepționarea coletului, în cazul în care coletul ajunge mai târziu de a 12-a zi. Dreptul de retragere nu se aplică în cazul clienților persoane juridice. Produsele achiziționate de persoane juridice (firme, PFA, fundații, societăți nonprofit) nu beneficiază de condițiile menționate mai sus în ceea ce privește dreptul de retragere din contract. Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.