1. Termeni Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre DOZA DE ZEN S.R.L. prin intermediul magazinului online www.zenix.ro, catre cumparator. Astfel, urmatorii termeni vor insemna: Cumparator – persoana fizica sau juridica, care emite o Comanda. Vanzator – Societatea comerciala DOZA DE ZEN S.R.L., cu sediul in Str. Neagoe Basarab nr. 29, Ploiesti, Prahova, avand CUI: RO41597462 J29/2722/2019 Bunuri – Orice produs, inclusiv documentele mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului Comanda – document electronic prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile, iar Cumparatorul este de acord sa le primeasca si sa faca plata acestora. Contract – O Comanda confirmata de catre Vanzator. Drepturi de proprietate Intelectuala – dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus. Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in Comanda.
2. Documente contractuale Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei: a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul) c. Termeni si conditii Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Cumparatorului. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract. Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail).
3. Dreptul de proprietate intelectuala (DPI) Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele produselor, precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului. Orice semnalare a incalcarii drepturilor de autor se va face in scris, pe email la office@dozadedigital.ro.
4. Facturare Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Toate preturile produselor puse la vanzare pe site-ul www.zenix.ro contin TVA.
5. Livrare Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile in sistem de curierat catre Cumparator, in reteaua curierului GLS.
6. Transport – Ambalare Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
7. Acceptare Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile sunt conforme cu caracteristicile mentionate in Comanda, sau conform altei intelegeri stabilite intre Vanzator si Cumparator. (schimbare a produselor, etc)
8. Garantii Toate produsele comercializate de catre site-ul www.zenix.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
DREPT DE RETRAGERE Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului. Pasul 1. Completeaza formularul de retragere din contract de aici În cazul în care doriți să returnați un produs comandat de pe site, nu trebuie decât să ne comunicați intenția dumneavoastră neechivocă prin email la adresa suport@zenix.ro, telefonic la nr. 0755753026 sau completand formularul de retur disponibil AICI. Vă rugăm să ne comunicați datele dumneavoastră complete, adresa la care s-a făcut livrarea, numărul comenzii, produsele pe care doriți să le returnați și prețul acestora, precum și, dacă optați pentru modalitatea de rambursare a sumei plătite în cont, datele de cont în care doriți să vi se ramburseze suma plătită. În cel mai scurt timp, veți primi prin email o confirmare a înregistrării cererii dumneavoastră de retragere. Cererea de retragere va fi primită numai dacă respectați termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului la adresa de livrare comunicată cu ocazia plasării comenzii. Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa : str. Neagoe Basarab, nr. 29, Ploiesti, Prahova, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Sunteti direct raspunzator de returnarea produselor, termenul in care acestea ajung la sediul companiei noastre si plata costului de livrare. Produsele trebuie sa respecte condițiile de retur de mai jos: Produsul pe care îl returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit cu etichetele inițiale intacte și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Nu vor fi acceptate retururile pentru difuzoarele de aromă care nu sunt însoțite de toate accesoriile originale: alimentator, cupă de măsură, capac interior, etc. Nu vor fi acceptate retururile pentru produsele care prezintă semne de utilizare sau care se află într-o altă stare decât cea din momentul primirii lor de către client. Conform celor menționate mai sus, nu vor fi acceptate retururile pentru difuzoarele de aromă care prezintă miros, urme de ulei esențial sau schimbarea culorii rezervorului de apă ori a capacului difuzorului. Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. Nr. 34/2014: „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și functionării produselor.” Vă recomandăm testarea caracteristicilor și funcționării difuzoarelor de aromă folosind apă plată. În cazul folosirii unui ulei esențial asigurați-vă că acesta nu va schimba culoarea rezervorului de apă și că veți putea elimina complet mirosul sau eventualele urme de folosire. Vă recomandăm păstrarea completă a ambalajului și accesoriilor cu care este însoțit produsul. Returnarea unui produs fără ambalaj sau fără alte accesorii ale ambalajului, spre exemplu suporți de siguranță / protecție din carton sau polistiren, va duce la diminuarea valorii produselor între 5% și 20%. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. Daca produsul sufera deteriorari pentru care consumatorul este responsabil, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta. Pasul 3. Iti restituim banii sau schimbam produsul În momentul în care produsul va ajunge la sediul nostru vom verifica dacă respectă condițiile de retur menționate mai sus și vom finaliza returul în funcție de opțiunea dvs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract sau în 72 de ore de la recepționarea coletului, în cazul în care coletul ajunge mai târziu de a 12-a zi. Dreptul de retragere nu se aplică în cazul clienților persoane juridice. Produsele achiziționate de persoane juridice (firme, PFA, fundații, societăți nonprofit) nu beneficiază de condițiile menționate mai sus în ceea ce privește dreptul de retragere din contract. Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat. 9. Forta Majora Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. 9.a. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora. 9.b. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment. 9.c. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit. 9.d. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese. 9.e. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.c.
10. Litigii Orice litigiu aparut intre Cumparat va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Iasi, Romania. 10.a. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Zenix.ro Utilizatorului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele „Termeni si conditii de utilizare”. 10.b. Orice disputa cu referire la prezentele „Termeni si Conditii” care ar putea sa apara intre CLIENT / UTILIZATOR si Zenix.ro se va rezolva pe cale amiabila. 10.c. Zenix.ro nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor. 10.d. Orice disputa de orice fel (exclusiv art. 11.b) care ar putea sa apara intre UTILIZATOR si Zenix.ro sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare. 10.e. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. 10.f. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
11. VANZARE ONLINE 11.a. Accesul la serviciu este permis oricarui utilizator care poseda sau isi creeaza un cont, avand domiciliu stabil pe teritoriul Romaniei, DOZA DE ZEN S.R.L. neoferind comercializarea produselor sale in afara granitelor Romaniei. 11.a.1. Pentru a i se permite accesul la serviciu UTILIZATORUL va trebui sa accepte prevederile documentului. 11.a.2. Zenix.ro poate limita accesul clientului la serviciu, in functie de comportamentul sau anterior. 11.a.3. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi clienti. 11.a.4. In situatia in care se descopera accese de acest gen, Zenix.ro isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul CLIENTULUI la continut sau serviciu. Produse si servicii 11.b.1. DOZA DE ZEN S.R.L. poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care DOZA DE ZEN S.R.L. are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil. 11.b.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al CLIENTULUI. 11.b.3. Zenix.ro poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor clienti. 11.b.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site includ TVA. 11.b .5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. 11.b.6. In cazul platilor online DOZA DE ZEN S.R.L. nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul. 11.b.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (texte / imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea DOZA DE ZEN S.R.L., acestea fiind cu titlu de prezentare. 11.b.8. In descrierea produselor si/sau serviciilor Zenix.ro isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
Valabilitatea ofertei 11.c.1. DOZA DE ZEN S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI. 11.c.3. Voucherele si codurile de discount nu sunt valabile pentru produsele aflate in promotie. Aplicarea lor este conditionata de respectarea regulilor impuse fiecarei promotii si de detinerea unui cont de client in magazinul Zenix. Valabilitatea lor este de 6 luni din momentul primirii, daca nu se mentioneaza altfel. 11.c.4. Preturile si disponibilitatea produselor comercializate de catre DOZA DE ZEN S.R.L. pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a distribuitorilor sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora. 11.c.6. CLIENTUL poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract doar in cazul in care metoda de plata aleasa de acesta este ramburs. 11.c.7. CLIENTUL poate renunta la produsele si/sau serviciile achizitionate prin contract, conform art. 8.9 Comanda online 11.d.1. CLIENTUL poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site. 11.d.2. Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa. 11.d.3. Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca DOZA DE ZEN S.R.L. poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de DOZA DE ZEN S.R.L., in functie de scop/situatie: 11.d.3.1. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de CLIENT. 11.d.3.2. Validarea de catre CLIENT a contravalorii comenzii efectuate si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc) 11.d.3.3. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor. 11.d.4. DOZA DE ZEN S.R.L. poate denunta automat comanda efectuata de catre CLIENT, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri: 11.d.4.1. datele furnizate de catre CLIENT, pe site sunt incomplete sau incorecte 11.d.4.2. activitatea CLIENTULUI pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea DOZA DE ZEN S.R.L. si/sau partenerilor acestuia 11.d.4.3. fara nicio justificare. 11.d.5. CLIENTUL poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform 7.d.3.. 11.d.6. Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primita de catre CLIENT automat, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc. Comanda plasata on-line de catre CLIENT, va fi considerata valida numai dupa confirmarea acesteia de catre DOZA DE ZEN S.R.L. 11.d.6.1. Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca: 11.d.6.1.1. Datele de Cumparator sunt complete si corecte; 11.d.6.1.2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile; 11.d.6.1.3. Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei) 11.d.6.2. Acest moment marcheaza incheierea contractului de Vanzare-Cumparare.
11.d.7. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea DOZA DE ZEN S.R.L., fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora. 11.d.8. In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT inainte de momentul modificarii.
11.e. Comanda telefonica 11.e.1. CLIENTUL / UTILIZATORUL poate efectua comenzi telefonice asistat de un reprezentant DOZA DE ZEN S.R.L.. Termenii si conditiile mentionate in acest document se aplica si in cazul comenzilor telefonice. 11.f. Contract si finalizare 11.f.1. DOZA DE ZEN S.R.L. va include in coletul expediat catre CLIENT toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre CLIENT. 11.f.2. DOZA DE ZEN S.R.L. va facilita informarea CLIENTULUI asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sau contractul. 11.f.3. CONTRACTUL la care se adauga documentele care atesta livrarea catre CLIENT a produselor contractate de acesta, de partea DOZA DE ZEN S.R.L., devine CONTRACT ONORAT.
11.g. Transport 11.g.1. Clientul poate opta numai pentru una dintre variantele de transport ale produselor/serviciilor achizitionate, disponibila pe site, la momentul efectuarii comenzii, indiferent de tipul comenzii sale. 11.h. Calitate si garantii 11.h.1. Calitatea si garantia conformitatii produselor revine in totalitate DOZA DE ZEN S.R.L.. 11.h.2. Calitatea si conformitatea oricarui alt produs sau serviciu furnizat de catre DOZA DE ZEN S.R.L., dar dobandit in urma contractarii acestuia de la un tert, revine in totalitate acestuia.